Sziasztok!
Szabó Dániel vagyok, anime, és Japán fan. Ez az első blogom. Arról olvashattok, hogy hogyan fejlődök a hobbijaimban, miféle célokat érek el, és tűzök ki újakat. ^-^
A bemutatkozásomat a "Bemutatkozásom" menüpont alatt olvashatjátok el :D.

2014. június 27., péntek

Kellemes pénteket mindenkinek! ^-^
Nincs túl sok mesélnivalóm, de azért tudok írni :D

Az előző bejegyzésemben szó volt róla, hogy jelentkeztem egy internetes magazinhoz szerkesztőnek.
Ez a magazin az Uploaded Magazin, amiről később, miután kijött az első szám fogok egy teljesen
különálló bejegyzést írni. Nos, szerencsémre elfogadták a jelentkezésemet, így miután aláírtam, elfogadtam, elolvastam,
tudomásul vettem, beleegyeztem dolgokba, hivatalosan is az UploadedRajz szerkesztőtársaként léptem a csapatba.
A munkaköröm még kissé homályos, de ha tudnám se biztos hogy mindent ideírnék :P. Ez így most bearanyozta pár napomat :D.

A japán nyelvtanulással végre elértem az első kitűzött célom, megtanultam a hiraganákat. Persze még gyakorolnom kell őket,
hogy tudjam rendesen olvasni, és minél kevesebb gondolkodás kelljen az íráshoz. Fogok keresni egy jó kis oldalt,
ahol fontosság, és téma szerint össze vannak szedve a szavak, és rendszerbe szedve fogom tanulni őket, de szerintem már nem
napokra felosztva, hanem minden vasárnap iratok magammal egy vizsgát, amiben az arra a hétre kiadott szavak lesznek.
Meg persze most már anime nézés közben sem úgy fogom hallgatni a beszélgetéseket, hogy jaj de szép a nyelv, hanem a szavakra
egy kicsit odafigyelek, és hátha egy-két dologra rájövök, felismerek valamit, meg akármi :D Ártani nem ártok vele ^-^

A rajzaimnak még mindig lusta voltam megcsinálni azt az oldalszerűséget, de szerintem már rájöttem hogy hogy oldhatom meg
egyszerűbben, és úgy hogy nektek is jobban tetsszen :D 

Nincsenek megjegyzések: