Sziasztok!
Szabó Dániel vagyok, anime, és Japán fan. Ez az első blogom. Arról olvashattok, hogy hogyan fejlődök a hobbijaimban, miféle célokat érek el, és tűzök ki újakat. ^-^
A bemutatkozásomat a "Bemutatkozásom" menüpont alatt olvashatjátok el :D.

2014. június 23., hétfő

Sziasztok, kellemes hétfőt mindenkinek! Akik dolgoznak azoknak pedig duplán =)

Ez az első bejegyzés ami különösebb cél nélkül születik épp, ugyanis rendszeresíteni akarom a hétfői bejegyzéseket (később lehet hogy átcsúszik hétvégére, meglátom).
Mióta kiraktam a deviantArt-os leírást elég sok minden történt velem.
Most Ádámtól és Évától fogom kezdeni, remélem nem baj :D. Ugye a bemutatkozásomban is olvasható, nagy anime rajongó vagyok. Annak ellenére, hogy "nagy", most fogok először elmenni a mondoconra. A mondoconról most nem szeretnék sok mindent írni, mert szerintem a legtöbben ismerik. Ha valaki mégsem, akkor röviden annyit szólnék róla, hogy (szerintem) Magyarország legnagyobb és legnépszerűbb animés találkozója. Itt mindig vannak különböző versenyek, vetélkedők, előadások, piacféleségek, stb. A lényeg, hogy egy anime fannak kész mennyország ott :D. Ez a rendezvény minden bizonnyal Budapesten lesz, vagyis Debrecentől elég messze. Megvolt ugyan, hogy kivel megyek, és együtt vonatozgattunk volna, de ő visszamondta, úgyhogy most szívhatom a fogam, mert vagy egyedül vonatozok (és egyedül is leszek a conon), vagy szélsebesen szerzek magamnak társakat. :D Nos, ez már az én gondom, de ha az olvasók közül valaki úgy gondolná, hogy ő debreceni, vonattal jön, és mind efelett még lenne is kedve velem jönni, akkor dobjon fejen egy üzenettel :D. Ha valakinek ráadásul ez az első conja lesz mint nekem, az már csak hab a tortán ~(‾▿‾)~.

Tegnap este elküldtem e-mailben a jelentkezésem egy ingyenes online magazinnak, hogy illusztrációkat készíthessek :D Pozitív előjeleket találtam a felvételemmel kapcsolatban, ugyanis ma is meghirdették a felvételt, és kiemelték: a fiatalosságot, és egyediséget nagyon értékelik. Nem egészen így szólt, de a lények kb. ez volt ^-^, úgyhogy várom a fejleményeket, a következő bejegyzésekben erről biztosan lesz szó :D

Nos, ugrálva a témák között, még más mondanivalóm is lenne.
A blogot én sokféle célból készítettem, abból egy teljesült is, hogy a saját életemről írjak. Azonban volt még két másik dolog is. Az egyik, hogy a rajzaimat közzétegyem itt, amit valamilyen módon(lentebb kiderül) meg is fogok oldani. A harmadik, ami igencsak feltételes, hogy azzal a néhány olvasómmal együtt tanuljak japánul. Én elkezdtem egy hete nagyjából, ez volt kezdőlökésnek, és hogy nagyjából megtudjam mi áll még előttem. Ugyan saját készítésű leckéket biztosan nem tudok még közzétenni, idemásolhatom az anyagokat amiket tanulok, a módszereket amiket alkalmazok, és nagyjából párhuzamosan tanulhatnánk, de erről majd még később születik döntés (amit meg lehet sürgetni, és segíteni, ha kommentben elmondjátok hogy mit szeretnétek). Az is lehet, hogy ha már eléggé fogom tudni a nyelvet akkor írok saját anyagokat, az úgyis jobban illik hozzám, nem szeretem más munkáját felhasználni. :D Majd lesz valami...

Most így hétfőre szerintem ennyi, létre fogok hozni egy mappát vagy ilyesmit a rajzaimnak, erről külön fogok írni egy nagyon rövidke kis bejegyzést :D További szép hétfőt, és hetet mindenkinek ^-^

Dani disconnected from server.


Nincsenek megjegyzések: