Sziasztok!
Szabó Dániel vagyok, anime, és Japán fan. Ez az első blogom. Arról olvashattok, hogy hogyan fejlődök a hobbijaimban, miféle célokat érek el, és tűzök ki újakat. ^-^
A bemutatkozásomat a "Bemutatkozásom" menüpont alatt olvashatjátok el :D.

2014. június 21., szombat



Sziasztok!

Ez lenne itt az első blogom, amit pedig olvastok, az az első bejegyzésem :D
Első bejegyzésnek én egy bemutatkozásra gondoltam ^-^

Szabó Dánielnek hívnak, Debrecenből származom. Idén fejeztem be az általános iskolát 4-5-ös jegyekkel, és a Tóth Árpád Gimnáziumban fogok tovább tanulni matek-fizika tagozaton.
"Művész" nevem Shirokuma-kun (Jegesmedve-kun,しろくまくん). Kiskoromban sok animét néztem tudtom nélkül, vagyis innen származik az animék/mangák iránti szeretetem. A tévében ha mesét néztem, mindig jobban tetszett az Inuyasha, Kaleido star, és társaik, mint a spongebob, és a többi egyébként tök jó rajzfilm :D Az apai ági nagymamám festőművész, illetve régebben fotóművész volt, tőle (illetve apukámtól) örököltem a művészet iránti szeretetem ^-^.
Az informatika (fizika, matematika) kedvelése pedig minden bizonnyal apukám után ragadt meg bennem.Szabadidőm egy részét a gép előtt töltöm, azonban ennek az időnek kb. 1%-át töltöm játékkal. Ez azért van, először is mert rájöttem kb.. egy évvel ezelőtt hogy a gépen való játszás nagy részben elpocsékolt idő, egyedül akkor látom értelmét ha a barátaimmal teszem, de mostanában még ahhoz sincs kedvem. Másodszor pedig találtam magamnak jobb elfoglaltságokat :D. Az egyik a számítógépen való rajzolás. Nagyjából fél évvel ezelőtt karácsonyra megleptem magam egy wacom rajztáblával, és azzal szoktam animés képeket készíteni, amiket későbbiekben itt a blogomon is meg fogok osztani. A rajzaimat egy devantArt nevű oldalra töltöm fel, aminek nagyszerű közössége van, ott a beszélgetéssel, és más munkáinak tanulmányozásával, esetlegesen kritizálásával töltök sok időt. Erről az oldalról mellesleg közvetlen ezután a bejegyzés után közzéteszek majd egy saját leírást =).
A japán iránti szeretetem még számos más dologból is állt össze, például fiú létemre természetesen szerettem a kardokat, harcosokat, de kifejezetten a szamurájokat. Nagyon tetszett( és még most is ) a páncélzatuk amely gyönyörűen fel van díszítve sokszor, a különleges, maszkos sisakjuk, és nem utolsó sorban az összes féle-fajta kard közül a kedvencem volt a katana.
Mivel mint írtam nagyon szeretem a festészetet, rajzolást, satöbbit, a japán stílusú festmények is megfogtak engem. Később kiderült hogy a nagymamám is oda-vissza van a japán festészetért, és a japán írást is imádja, ahogy én :D.
Még írhatnám a gyönyörű japán tájakat, az építészeti stílusukat, a szép japán lányokat, a japán zenéket, de ezek már mind csak hab a tortán. A lényeg, ahogy anyukám fogalmazott rólam "szerelmes vagyok Japánba".

Nem tudom hogy keveredtél ide, de köszönöm hogy elolvastad az első bejegyzésem, és remélem velem is maradsz. (ノ≧∀≦)ノ

Nincsenek megjegyzések: