Sziasztok!
Szabó Dániel vagyok, anime, és Japán fan. Ez az első blogom. Arról olvashattok, hogy hogyan fejlődök a hobbijaimban, miféle célokat érek el, és tűzök ki újakat. ^-^
A bemutatkozásomat a "Bemutatkozásom" menüpont alatt olvashatjátok el :D.

2014. július 7., hétfő

Sziasztok!

Az egyik nap kipattant a fejemből az ötlet, hogy mi lenne ha kipróbálnám a chatroulettet.
Ha valaki nem ismerné, ez egy olyan weboldal, ahol a világ körül véletlenszerűen keres neked egy partnert a program, és vele chatelhetsz :D persze a legtöbben webcammal és mikrofonnal csinálják, én csak beállítottam magamnak egy profilképet és úgy beszélgettem. Három partnert kaptam, az első egy 18 éves koreai lány volt, vele egy csomót beszélgettem, de nem volt anime fan, ezért tíz perc után mentünk is tovább. Ezután egy párost kaptam, két magyar lányt, velem egykorúak, velük fél órát elbeszélgettem :D Na de eddig ez ugye nem valami izgi, a harmadik, egyben utolsó partnerem azonban érdekes. Egy 21 éves Japán férfi :D Yutának hívják, és hatalmas otaku :D a hatalmas időeltolódás ellenére mindig később fekszik le mint én x'D. Aznap amikor megismertem három mangát vett, és egy anime dvd-t. Nagyon jó fej, vele beszélgettem a legtöbbet, nem is tudom már mennyit. Facebookon is sikerült bejelölnöm, de sajnos ritka hogy egyszerre vagyunk fent:/ a lényeg, hogy van egy Japán otaku barátom, és még mindig örülök neki ^^

Tegnapelőtt megrendeltem az új fényképezőgépem, amivel a conra fogok menni, és annyi fotót csinálok, hogy tele legyen a 8GB-os memória amit rendeltem hozzá :D Természetesen nem csak a conra veszem, szeretnék elkezdeni fotózni, és egy speciális műsorozatot csinálni, de erről majd csak akkor ha elkezdtem ;D Majd írok róla egy leírást, röviden annyit róla hogy Fujifilm S8300 bridge gép.

Valószínűleg a conra a szállásomat ma fogom lebeszélni, a nagymamámnál alszok majd xd. Remélem nincs semmi dolga épp most, mert akkor fújtak a conomnak, és akkor én leugrok egy szakadékba ._.

A Szél Támad című filmről sikerült elkészítenem a fanartomat, igaz kicsit gyenguszra sikerült, de ha valakit érdekel, akkor nézze meg: http://shirokuma-kun.deviantart.com/art/Kaze-Tachinu-fanart-Naoko-Satomi-466278929 ^^

Nincsenek megjegyzések: